שתי בכורות בשתי במות בשבוע הבא בתיאטרון חיפה

תיאטרון חיפה, עומד להעלות בימים הקרובים שתי הצגות מקור חדשות. שתיהן – מהוות חלק מהעונה הישראלית שהתיאטרון  מעלה על במותיו.

שתי בכורות בשתי במות בשבוע הבא בתיאטרון חיפה:

במה ראשית: קומדיה ישראלית חדשה בבכורה

"האבולוציה של המינים" מאת יורם זקס

בבימויו של אלון אופיר

במה 3: "ילדי השמש" עבודת קולקטיבית של קבוצת שחקנים צעירה,"החיפאית", יחד עם איתי דורון ובבימויו, בהשראת "ילדי השמש" של גורקי

תיאטרון חיפה, עומד להעלות בימים הקרובים שתי הצגות מקור חדשות. שתיהן – מהוות חלק מהעונה הישראלית שהתיאטרון מעלה על במותיו.

האבולוציה של המינים צילום אילן בשור מוקטן

הקומדיה המשעשעת "האבולוציה של המינים" הועלתה השנה במסגרת פסטיבל קריאת מחזות שהתקיים בתיאטרון בתוך ימי הסגר בתקופת הקורונה. מיד עם סיום הפסטיבל, הוחלט על העלאת ההצגה. אין פלא, שההצגה עוסקת בבית, במה שמתרחש בין הקירות, ביחסים בין הזוגות, תוך כמעט ניתוק מהעולם החיצון … אולי הפתרון הנכון הוא פוליאמורה ? לזנוח את המסגרת הזוגית לטובת יחסים פתוחים ???מה גורם לאנשים לחיפוש אחר רגושי אהבה ???

מאת: יורם זקס

בימוי: אלון אופיר

עיצוב תפאורה: ניב מנור

עיצוב תלבושות: אורן דר

עיצוב תאורה: קרן גרנק

עריכה מוסיקלית: אבי גרייניק

בהשתתפות: ירון ברובינסקי, ישי גולן, מעין ויינשטוק, ענת מגן שבו

 

ילדי השמש צילום אמיר גורפינקל מוקטן

הצגות ראשונות באולם תיאטרון חיפה בבמה הראשית :

20.7.2021 בשעה 20:30

21.7.2021 בשעה 20:30

22.7.2021 בשעה 20:30

24.7.2021 בשעה 21:00

15.8.2021 בשעה 20.30

16.8.2021 בשעה 20.30

17.8.2021 בשעה 20.30

הצגה בתל אביב : 18.8.2021 בשעה 20.30 במוזיאון ארץ ישראל, תל אביב

 

המחזה השני :" ילדי השמש" , גם נולד בתקופת הקורונה. זוהי עבודת קולקטיב של שחקנים צעירים, המדברים בינם לבין עצמם על היחסים ביניהם, על אמנות, על החייים ומשמעותם, על זוגיות ,וגם על המגיפה שמתקיימת מעבר לדלת ( מגיפת הכולרה )

מאת איתי דורון והחיפאית

בהשראת: מקסים גורקי

בימוי: איתי דורון

וידאו ועיצוב חלל: עומרי רוזנבלום

מוסיקה: גיא כוכבי

תאורה: ליאור הופמן

תלבושות ואביזרים: אדר קיילין

שחקנים: דניאל אדוורדסון , מאיה אומיה קיש , אבי מור מאמא , דיאא מוגרבי, יעל מור,  ענבר קובי, אבי מור, , ארנון רוזנטל

 

ומה אומרים השחקנים על דרך עבודתם ?

היצירה שלנו היא תולדה של אלתור תמידי על המחזה של גורקי – שילוב של העולם הבדיוני שגורקי מציע יחד עם העולם שמחוץ לתיאטרון. ריקוד בין הדוקומנטרי לבדיוני; בין הכאן ועכשיו שכולנו חולקים בתוך התיאטרון בין השם ואז של רוסיה בתחילת המאה וגם לא לשכוח – בין השם ועכשיו – זה שממש פה – מחוץ לתיאטרון ממש כרגע. מה קורה שהעולם והאולם מתערבבים?

15.7.2021 בשעה 20:00

18.7.2021 בשעה 20:00

19.7.2021 בשעה 20:00

20.7.2021 בשעה 20:00

21.7.2021 בשעה 20:00

7.8.2021 בשעה 20:00

9.8.2021 בשעה 20:00

10.8.2021 בשעה 20:00

11.8.2021 בשעה 20:00

12.8.2021 בשעה 20:00

בבמה 3 תיאטרון חיפה

כרטיסים קופת תיאטרון חיפה 8600500 ובאתר התיאטרון : https://ht1.pres.global/feature/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%9E%D7%A9




משאל גולשים ניוז חיפה והקריות

  • מה דעתכם על המטרונית בחיפה?

    צפה בתוצאות

    Loading ... Loading ...

אנו פועלים רבות על מנת לכבד זכויות יוצרים - לפי ס׳ 27א לחוק זכויות יוצרים - אם זיהיתם יצירה שלכם מוזמנים ליצור קשר למתן קרדיט newshaifa.net1@gmail.com
יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במייל newshaifa.net1@gmail.com



עוד בתרבות ופנאי